Juni bij FACETβ˜€οΈ

De maand juni is weer voorbijgevlogen! Het hoogtepunt was zonder twijfel het personeelsfeest op het prachtige Landgoed Vidaa. Wij hebben er enorm van genoten en jullie hopelijk ook πŸ˜‰.

Daarnaast hebben we ook een nieuwe gevelreclame en is hiermee ook het (interne) Employee branding project afgesloten.

En laten we vooral onze gloednieuwe koffie automaten niet vergeten β˜•.

We nemen je graag mee in al het FACET nieuws van afgelopen maand✨.

Groei & Balans dagen!

13-5-2025 Op maandag 7 juli en donderdag 10 juli vinden de Groei & Balans dagen plaats! We kijken ernaar uit om er twee gezellige dagen van te maken. Klik op lees meer voor een nadere invulling van het programma...

πŸ“… Programma – Dag 1: Maandag 7 juli 2025

πŸ“ Locatie: Inspiratieruimte + diverse break-outlocaties 3e verdieping

  • 10:00 – 11:30 | Plenaire aftrap in de Inspiratieruimte (incl. evaluatie G&B 2025 tot nu toe – graag ook via Google Forms vooraf je input met ons delen)
  • 11:30 – 12:15 | Break-out sessie A (schrijf je in via het inschrijfformulier)
  • 12:15 – 13:15 | Lunch samenstel
  • 13:15 – 14:00 | Break-out sessie B (schrijf je in via het inschrijfformulier)
  • 14:00 – 14:30 | Pauze
  • 14:30 – 15:15 | Break-out sessie C (schrijf je in via het inschrijfformulier)

Β 

πŸ“… Programma – Dag 2: Donderdag 10 juli 2025

πŸ“ Locatie: Inspiratieruimte + diverse break-out locaties 3e verdieping

  • 09:45 – 10:15 | Koffie met lekkers & Draaien aan het Rad voor mooie prijzen
  • 10:15 – 11:00 | Tijd om zelf te werken / 1-op-1 afspraken plannen i.h.k.v. Groei & Balans (bijv. met Legal, Fiscaal, HR, etc.)
  • 11:00 – 11:45 | Break-out sessie D (schrijf je in via het inschrijfformulier)
  • 11:45 – 12:30 | Break-out sessie E (schrijf je in via het inschrijfformulier)
  • 12:30 – 13:30 | Gezamenlijke lunch met het hele kantoor
  • 13:30 – 15:30 | Teambuildingactiviteit (in de Inspiratieruimte of buiten)
  • 15:30 – 16:00 | Noteer jouw 3 actiepunten voor Groei & Balans in Trakstar
  • 16:00 – Β ... Β Β Β Β Β Β | Afsluitende borrel πŸŽ‰

πŸ”— Vergeet je niet in te schrijven voor de break-outsessies! Bijgaand tref je de inschrijflijsten voor de diverse break-out sessies (A t/m E). Per break-out sessie heb je keuze uit 4 verschillende onderwerpen. Maximaal 5 personen kunnen zich per onderwerp aanmelden en vol=vol. De inschrijflijsten hangen op het raam bij HR/Marketing. Schrijf je daar graag in (uiterlijk voor 30 juni) voor je 5 keuzes. Mocht je de komende tijd niet op kantoor zijn, kan je je keuze ook per mail even doorgeven aan Tessa en Terry.

πŸŽ‰ BINGO
Inmiddels hebben Roy, Eelco en Cees-Jan al bingo gehaald en mogen zij op 7 en 10 juli draaien aan het Rad van Fortuin voor mooie prijzen! Heb jij bingo? Laat het zo snel mogelijk weten aan Terry en Tessa, dan maak jij ook nog kans op een draai aan het rad! Extra bingo kaarten zijn beschikbaar en op te halen bij de kamer van Tessa en Terry.Β 

Heb jij een nieuwtje?

Heb jij iets wat de collega's echt niet mogen missen? Of heb je een mooie prestatie afgeleverd? Of ga je iets bijzonders doen? Laat het ons dan weten en nemen wij het mee in de nieuwsbrief van de volgende maand.

Team Marketing

Sharon, Cathelijne en Kim