Jaarkalender 2026

In een wereld waarin informatie, deadlines en veranderingen elkaar snel opvolgen, is overzicht essentieel. Daarom hebben we een doordachte en praktische jaarkalender ontwikkeld die jou als klant van onze personeelsdiensten helder inzicht geeft in wat er wanneer moet gebeuren. Denk aan belangrijke data voor aanlevering van gegevens, wijzigingen in bedragen en actuele wet- en regelgeving, allemaal overzichtelijk per maand weergegeven.

Je vindt hier niet alleen de standaard deadlines en verplichtingen, maar ook sessies die wij organiseren, handige weetjes en inspirerende inzichten die je helpen om grip te houden op je personeelsadministratie. Zo kun je op tijd en met vertrouwen de juiste stappen zetten. Want personeelszaken hoeven niet ingewikkeld te zijn. Samen maken we het overzichtelijk, efficiënt én leuk.

April: Inzicht & overstap

1-12-2025 Voorbereiding op de overgang naar MijnLoket en informatie.

De wereld van werk verandert. Medewerkers willen hun zaken snel en eenvoudig zelf regelen. Werkgevers zoeken overzicht en minder administratie. En kantoren willen klanten meer waarde bieden, zonder vast te lopen in losse mutaties en correcties. Daarom is er MijnLoket: modern, overzichtelijk en toekomstgericht. Werknemerloket stopt per 1 oktober 2026. Door begin 2026 al te starten met de overgang naar MijnLoket, zo verloopt het soepel en kan je als kantoor zelf aan het roer staan.

Voor elke klant een variant 

Elke organisatie heeft andere wensen als het gaat om HR-processen. Daarom is MijnLoket beschikbaar in drie verschillende varianten: Start, Plus en Pro

Start: Voor organisaties die hun medewerkers snel inzicht willen geven in salaris en gegevens. Simpel, duidelijk, en zonder extra werk voor HR.
Plus: Voor teams die verlof, declaraties en gegevens slimmer willen regelen. Meer regie voor medewerkers, meer rust voor HR.
Pro: Voor vooruitstrevende HR-teams die hun processen willen optimaliseren. Van onboarding tot AI-ondersteuning, alles zit erin voor maximale impact.

Voor de zomervakantie 2026 gaan alle werknemers over naar MijnLoket. Om de overgang soepel te laten verlopen, gaan wij tegen die tijd (online)sessies organiseren. Je zal hier eind februari/maart informatie over ontvangen. 

Hierbij een link naar een flyer om je werknemers alvast te informeren over de overstap naar MijnLoket: MijnLoket vervangt werknemerloket 

 

Vragen?

Heb je vragen, suggesties of wil je gewoon zeker weten dat je niets mist? Ons team staat klaar om met je mee te denken en je verder te helpen.

Team Personeelsdiensten

Savannah, Lia, Marianne, Lamija, Janneke, Liewa en Maaike